If I enjoyed one and only type of baking, definately that would be making tarts- salty or sweet doesn't matter at all. Last Sunday I started my day with some blue cheese tarts, with bechamel and later on I continued by making a quince tart, in family size. Unfortunately, I did took picture only from the salty ones...
It's Friday already and I have no idea what this week-end tarts will taste like. Dear bloggers, help!
Αν έπρεπε να διαλέξω ένα μόνο φαγάκι για να μαγειρεύω, αυτό θα ήταν οι τάρτες- αλμυρές ή γλυκές, το ίδιο κάνει. Την περασμένη Κυριακή ξεκίνησα τη μέρα μου φτιάχνοντας μικρές ατομικές τάρτες με μπεσαμέλ και ροκφόρ και λίγο αργότερα συνέχισα ψήνοντας μια γλυκιά τάρτα με κυδώνια, σε οικογενειακό μέγεθος, Δυστυχώς, φωτογράφισα μόνο την αλμυρή.
Είναι κιόλας Παρασκευή και αναρωτιέμαι τί τάρτα να φτιάξω, αυτό το σαββατοκύριακο. Αγαπητοί μου μπλογκομάγειρες, θέλω προτάσεις...