Tuesday, October 19, 2010

Little Pumpkin Soup



I declare I am all a winter girl. I love cold weather, woolen coats that mum creates for me and long scarfs, worm hats and hot cups of chocolate. But most of all that I love about winter is soup. My dad came home the other day carrying two big yellow pumpkins.  Celebrating Halloween was out of the subjet.
Suffering an enormous taste desire and watching the winter coming, bringing heavy pourings, I prepared an orange veloute pumpkin soup.  A roasted slice of bread and some goat cheese on top.Pepper please. Welcome winter.

Είμαι κορίτσι του χειμώνα. Αγαπώ τα κρύα, τα μάλλινα παλτό που μου ράβει η μαμά και τα μακριά κασκόλ, τα ζεστά καπέλα και τις κούπες με την καυτή σοκολάτα. Και πιο πολύ απ' όλα αυτά αγαπώ το χειμώνα για τις σούπες. Ο μπαμπάς κουβάλησε σπίτι προχθές δυο μεγάλες κίτρινες κολοκύθες. Ημουν σίγουρη οτι δεν ήταν για το Χάλογουιν!
Η επιθυμία για μια ενδιαφέρουσα γεύση δε με άφηνε να ηρεμήσω...ακουγα και τη βροχή, ερχόταν μάλλον ο χειμώνας, επιτέλους. Ετσι η κολοκύθα έγινε μια βελουτέ σούπα, με ανοιχτό πορτοκαλί χρώμα. Μια ψημένη φέτα ψωμιού και ένα κομμάτι κατσικίσιο τυρί. Λίγο πιπεράκι. Καλωσήρθες αγαπημένε μου.

6 comments:

  1. Καλημέρα Νένα!Βρήκα τώρα το blog σου και σου εύχομαι καλή αρχή!Χάρηκα που σε γνώρισα!
    Φιλιά
    Αθηνά

    ReplyDelete
  2. και εγω! και εγω ειμαι κοριτσι του χειμωνα..ηδη μαθαινω και να πλεκω σε πληροφορω :)
    και τρελαινομαι για σουπα κολοκυθασ!!!!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα κορίτσια!
    @γλυκιά μου αθηνά, κι εγώ χάρηκα πολύ που σε γνώρισα!

    @wabinaki θα βάλω και τη συνταγή το βράδυ, εχθές με πήρε πολύ αργά η ώρα και δεν είχα κουράγιο να μεταφράσω...

    Hug & kiss

    ReplyDelete
  4. Geia sou Nena! Poly oreo onoma sto blog!!!! Kai ego latrevo xeimona i mallon miso to kalokairi! Tha ta leme tora pou brethikame! Filia polla!

    ReplyDelete
  5. Μένει σε μένα να υπερασπιστώ το καλοκαίρι; Ε, ναι, λοιπόν. Εμένα μ' αρέσει. Φταίω εγώ που με τις πρώτες βροχές έπεσα στο κρεβάτι; Η κολοκυθόσουπα, βέβαια,δε λέω, είναι δελεαστική. Θα μου φέρεις ταπεράκι αύριο;

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσει...Μου αρέσει πολύ!

    ReplyDelete